Sense cadenes…


… així et vaig trobar, tot recordant l’abril i les passejades pel camí de ronda amb tu, com sempre.

Tornarem a anar-hi, una altra primavera. Celebrarem un altre any esperant l’estiu. Deixarem passar, envescats amb llençols calents, l’hivern gelat.

I el teu color, per damunt de tot, pintarà la meva vida. I de tant en tant, em salvaràs de les baixades, i jo et facilitaré les pujades caminant al teu costat. I si caiem… caurem! Tu i jo!

Anuncis

2 responses to “Sense cadenes…

  1. Les 7 línies més emotives que he llegit mai.
    No puc parar de llegir-lo, una vegada rere una altra.
    Agafem la bicicleta lila…

I tu... què n'opines?

